Senin, 09 November 2015

Terokai Kepentingan Amega AmWand!

Terokai Kepentingan Amega AmWand!

Dengan kemajuan terkini dalam bidang sains perubatan, orang telah jelas melupakan kepentingan terapi penyembuhan semula jadi. Pesakit bergantung kepada ubat allopathic untuk mendapatkan bantuan segera oleh matamu rawatan homeopati. Salah satu kelemahan utama terlalu bergantung kepada ubat-ubatan berubat adalah bahawa mereka datang dengan kesan sampingan negatif. Ada yang dilaporkan menyebabkan kesan sampingan yang teruk. Oleh kerana kesan-kesan sampingan yang lebih dan lebih ramai rakyat Amerika sedang mencari alternatif pendekatan yang lebih holistik untuk penyembuhan semula jadi! Baru kepada pasaran penjagaan kesihatan holistik adalah Amega Amwand dan ia seolah-olah semakin popular.

Terdapat banyak laporan dari seluruh dunia cerita dari orang yang menggunakan AmWand untuk membantu melegakan pelbagai aliments. Kebanyakan testimoni menggambarkan AmWand sebagai terutamanya digunakan untuk membantu dalam proses penyembuhan badan tetapi ia juga boleh digunakan untuk menyahtoksik makanan dan minuman. The Amega Amwand berfungsi dengan merakam ke dalam bidang sifar titik, Amwand mampu membantu meningkatkan aliran tenaga badan dan membetulkan gangguan dalam aura manusia. Setiap organisma hidup di planet ini mempunyai bidang bio-bertenaga dikenali sebagai aura mereka. Apabila medan aura atau bio-bertenaga anda terganggu atau disekat badan menjadi terdedah kepada kesakitan dan mundur meringankan oleh itu mengekalkan aura yang sihat bebas daripada gangguan adalah penting untuk mengekalkan kesihatan yang optimum. Ramai orang yang mendakwa bahawa AmWand boleh membantu membuka sekatan atau gangguan pembaikan tenaga dan dengan itu meningkatkan keupayaan badan anda untuk diri-sembuh, mengembalikan keseimbangan dan bergerak ke arah kesihatan yang lengkap.

Siapakah Amega Global?

The AmWand dihasilkan oleh Amega Global. Amega Global ialah peneraju antarabangsa dalam industri penjagaan diri. Syarikat itu telah dilancarkan pada tahun 2006 oleh sebuah konsortium tiga syarikat, semuanya yang akan mencapai tahap kejayaan tertinggi dalam bidang masing-masing. Amega Global semata-mata mereka, membangun, dan mengeluarkan majoriti produk berasaskan tenaga dalam kemudahan Amega di seluruh dunia. Mereka mempunyai rangkaian yang besar yang menjangkau seluruh global dengan saluran pengagihan di hampir 123 negara. Ini Amega touts bahawa produk mereka disokong oleh 25 tahun penyelidikan dan pembangunan. Sebahagian besar produk mereka diselitkan dengan tenaga titik sifar menggunakan teknologi proprietari mereka. Walaupun Amwand adalah produk yang paling popular mereka pengeluar pelbagai produk, seperti gelang Amega dan Loket Amega kedua-duanya mendakwa untuk membantu dalam proses melegakan ketidakselesaan fizikal dan meningkatkan keseimbangan, kekuatan dan fleksibiliti.

Amega juga menghasilkan tenaga tambahan semula jadi yang dilaporkan akan merangsang tahap tenaga anda dan membuat anda pergi sepanjang hari. Syarikat itu menyatakan bahawa ini "minuman tenaga pemakanan" mengandungi Sulforaphane yang boleh membantu meningkatkan pengeluaran badan sendiri glutation antioksidan yang paling penting -The badan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar