Senin, 09 November 2015

Laser Therapy untuk Penyembuhan

Laser Therapy untuk Penyembuhan

Apa yang terapi laser sejuk dan bagaimana ia boleh digunakan untuk merawat otak dalam Quantum Healing Otak?
Terdapat beberapa cara bahawa terapi laser sejuk membantu otak. Laser meningkatkan neurotransmitter yang dihasilkan oleh otak, mengurangkan bengkak, mempercepatkan kadar peredaran darah di dalam otak, mengurangkan keradangan, dan mungkin berubah atau mengimbangi hormon tertentu. Endorfin meningkat terapi laser dan endorfin ini membantu mengurangkan keinginan untuk beberapa bahan ketagihan. Ketagihan sering mempunyai beberapa neurotransmitter yang tidak seimbang. Ini termasuk serotonin dan dopamin.

Bolehkah anda menerangkan bagaimana laser yang digunakan dalam rawatan?
Terapi laser sejuk menggunakan pancaran laser fokus yang sempit melalui lampiran ke mesin. Rasuk ini mengecil kepada saiz yang suatu sesuatu yg sangat kecil. Kekerapan sejuk laser rasuk gred mengukur 780-950 nanometer untuk laser inframerah tidak kelihatan digunakan dalam peralatan laser. Terdapat lain-lain jenis rasuk laser yang boleh memotong melalui kulit dan digunakan untuk prosedur pembedahan. A kuat rasuk keamatan laser bergerak jauh ke dalam badan.

Apakah jenis-jenis ketagihan boleh terapi laser sejuk merawat?
Terapi laser boleh merawat nikotin, dadah, alkohol dan ketagihan makanan. Ia adalah yang paling berjaya untuk nikotin dan ketagihan alkohol. Ia akan membantu ketagihan makanan, tetapi ia tidak lebih berjaya daripada akupunktur dengan jarum untuk penyakit ini.

Adakah terdapat apa-apa yang akan membantu pesakit pulih dengan lebih cepat daripada ketagihan?
Gred perubatan terapi laser boleh digabungkan dengan strategi pemakanan dan penyahtoksikan untuk hasil yang lebih baik. Makanan tambahan seperti milk thistle boleh diambil dari enam minggu hingga enam bulan untuk detoksifikasi hati. Satu lagi tonik hati dan detoksifikasi herba adalah perkelahian turkish.

Sauna inframerah jauh adalah satu lagi cara yang baik untuk menyahtoksik. Ia perlu dilakukan dua kali seminggu selama tiga puluh minit pada bulan pertama pengeluaran bahan. Ini akan membolehkan toksin yang disimpan di dalam sel-sel lemak yang akan dikeluarkan dalam peluh melalui kulit. Adalah penting untuk minum tiga cawan air semasa atau selepas sauna. Mengambil mandi dengan serta-merta selepas keluar dari sauna untuk membersihkan kulit anda daripada toksin. Bahan kimia dalam dadah dan rokok akan dikeluarkan daripada badan anda dari masa ke masa.

Apakah jenis rawatan yang pedih?
Terapi laser adalah jarum percuma dan menembusi kulit dengan rasuk laser. Semakin kuat laser rasuk gred perubatan sejuk boleh menembusi kira-kira satu dan satu setengah inci di bawah permukaan.

Berapa banyak lawatan ke doktor diperlukan?
Merancang untuk sekurang-kurangnya 4-12 rawatan laser untuk menguruskan ketagihan yang serius. Orang yang hidup dengan dadah atau ketagihan nikotin untuk satu dekad lebih lama daripada yang mungkin memerlukan beberapa lagi rawatan susulan. Lagi isu-isu ketagihan jangka juga boleh mendapat manfaat daripada meditasi, yoga, kumpulan doa, senaman, kumpulan sokongan, dan ubat-ubatan.

Adakah terdapat kesan sampingan?
Terdapat jarang kesan sampingan untuk terapi laser gred perubatan, tetapi tidak semua orang adalah calon untuk terapi ini.

Adakah ia berfungsi pada semua orang?
Terapi ini tidak akan berfungsi pada semua orang dan ketagihan adalah satu penyakit yang amat sukar bagi ramai untuk dirawat. Tambahan sangat mudah mencetuskan selama masa trauma yang melampau, tekanan, penyakit menengah, bencana kewangan, dan kematian keluarga dan rakan-rakan. © Dr R Batu, MD-India

Tidak ada komentar:

Posting Komentar