Senin, 09 November 2015

Penyembuhan Semulajadi Untuk Sinus - Punca, Aids Farmasi, Aids herba, dan lain-lain Pemulihan semula jadi

Penyembuhan Semulajadi Untuk Sinus - Punca, Aids Farmasi, Aids herba, dan lain-lain Pemulihan semula jadi

Berbaring dan tidur di luar. Ya, kadang-kadang tekanan sinus menyakitkan begitu buruk anda hanya perlu berbaring dan tidur di luar. Di Amerika Utara, ini selalunya bermakna dekongestan dan pil sakit. Saya bertanya kepada diri sendiri: Adakah ini yang terbaik yang boleh kita lakukan - ketulan cut masa daripada hidup kita menjadi tidak sedarkan diri dan mengambil banyak ubat-ubatan? Yang berbunyi seperti sesuatu penagih perlu lakukan dan bukannya sesuatu yang ahli masyarakat yang produktif akan lakukan. Ia pasti tidak bunyi seperti menyeronokkan kepada saya.

Kesesakan / bengkak dalam sinus juga boleh membawa kepada jangkitan bakteria sekunder sinus. Pada masa-masa, jangkitan gigi boleh berhijrah ke sinus dan menyebabkan masalah. Perkara-perkara ini tidak hanya menjengkelkan. Mereka boleh menjadi agak serius. Jangkitan sekunder dirawat sinus boleh menyebabkan masalah mata, masalah telinga, atau masalah yang lebih serius di kawasan kepala. Mari kita bercakap tentang apa yang boleh dilakukan tentang perkara ini.

Kita perlu bercakap tentang pencegahan kerana ia adalah senjata kita yang terbaik. Punca-punca utama tekanan sinus adalah kekeringan udara di dalam rumah, alahan, sebab-sebab kimia (bau menjengkelkan) kami, dan selesema. Hasilnya disekat lorong-lorong sinus yang membawa kepada tekanan dan kesakitan dan akhirnya kepada jangkitan bakteria sekunder jika dibiarkan terlalu lama. Produk tenusu adalah masalah tawaran. Pada pendapat saya semua penghidap resdung perlu sentiasa menjauhkan diri daripada produk tenusu. Produk tenusu telah ditunjukkan menyebabkan penebalan dan lendir rembesan. Sekali lagi kita mendapat sakit dan tekanan.

Sekarang apa yang kita lakukan untuk merawat kesakitan kita, tekanan, dan jangkitan? Sebahagian besar daripada kita penghidap resdung amat mengambil berat tentang kesakitan dan tekanan. Ia boleh merosakkan hari anda. Pelbagai terapi telah cuba.

Perubatan allopathic (jenis kita mengamalkan di Amerika Syarikat) akan menganggap ini dengan pendekatan band-bantuan. Iaitu, usaha untuk mengurangkan bengkak / kesesakan dalam rongga sinus dengan ubat-ubatan dan juga membuat pesakit lebih selesa dengan ubat kesakitan. Ini boleh mempunyai dua kelemahan. Nombor satu, ia tidak berbuat apa-apa untuk melegakan punca masalah tersebut. Masalah ini akan datang lagi. Nombor dua, orang yang mempunyai keadaan yang terdedah kepada satu lagi set masalah: kesan-kesan sampingan ubat-ubatan. Tidak banyak yang menyebut tentang kesan-kesan sampingan dan apabila ianya disebut mereka memandang ringan. Satu terapi dadah adalah untuk menyembur ubat decongestant seperti phenylephrine sehingga hidung. Ia boleh bekerja dengan baik buat sementara waktu. Jika anda menggunakan semburan dekongestan selama lebih daripada 7 hari - sehingga mungkin dalam kes selsema teruk - masalah toleransi datang. Apa yang berlaku ialah bahawa selepas jumlah tertentu digunakan secara berterusan, bengkak / kesesakan kembali di antara dos. Ini berlaku walaupun selepas bengkak / kesesakan biasanya akan menghilang. Selalunya pengguna mengalami berterusan bengkak / kesesakan walaupun menggunakan semburan. Ia dipanggil kesesakan semula. Menggunakan pil decongestant lisan boleh membawa kepada tekanan darah yang lebih tinggi dan tidak dapat tidur. Kurang biasa, kebimbangan, berjabat, kesukaran membuang air kecil, degupan jantung yang tidak teratur atau berdebar-debar berlaku. Dalam orang dengan masalah jantung, ia boleh menjadi masalah yang sangat serius.

Ubat semula jadi untuk masalah sakit termasuk gabungan Wild Salad dan Valerian dalam nisbah 1: 1, aromaterapi, akar lobak pedas, masin dan semburan hidung. Kegemaran saya adalah akar lobak pedas itu. Hanya menjengkelkan beberapa sudu teh akar segar, memegang dalam sawit, dan menghidu dengan perlahan untuk membuka lorong-lorong. Utama adalah untuk menghidu sangat ringan. Jika anda marah-marah itu anda akan melepaskan semua lendir pada sekali dan pergi ke patut batuk. Jika jangkitan bakteria sekunder berlaku, kita boleh menggunakan bawang putih, 4 ulas diambil 4 kali sehari.

Apabila kita menggunakan alat bantuan semula jadi kita ingin menekankan menghapuskan punca masalah itu. Penghapusan alahan, mendapat produk tenusu daripada diet, dan tinggal daripada kimia persekitaran yang menjengkelkan (seperti permaidani baru tanpa pengudaraan) adalah kunci untuk berbuat demikian.

Jadi sekarang kita telah mempertimbangkan apa masalah sinus terdiri daripada dan kedua-dua farmaseutikal dan pilihan semula jadi untuk berurusan dengannya. Anda mungkin mempunyai soalan mengenai terapi semula jadi. Jika ya, sila tidak teragak-agak untuk meninggalkan soalan anda di blog saya, natural-healingwithherbs.com. Saya akan gembira untuk memberikan menjawab soalan anda dan menyampaikan maklumat yang akan membantu anda untuk membantu diri anda dengan terapi semula jadi.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar