Senin, 09 November 2015

Beberapa Cara Mudah Cina Herba Mudah Bolehkah Meningkatkan Kesejahteraan Anda

Beberapa Cara Mudah Cina Herba Mudah Bolehkah Meningkatkan Kesejahteraan Anda

Semakin tua, cirit-birit, dan bau badan adalah hanya beberapa syarat-syarat yang herba Cina mengendalikan, dan beberapa herba Cina adalah adaptogen yang bermaksud bahawa mereka merawat seluruh tubuh secara keseluruhan dan bukannya hanya berpusat pada satu keadaan tertentu. Dalam perubatan allopathic Barat, perubatan yang dimaksudkan untuk aiimed di pelbagai bahagian badan dan mendapatkan untuk bekerja untuk mengatasi, memusnahkan, atau menyembuhkan 1 bahagian tertentu badan. Ubat genetik juga pergi satu langkah ke hadapan dan menumpukan kepada gen tertentu. Ubat herba Cina ialah sains menggunakan ini rawatan herba untuk memulihkan kesihatan kepada tubuh badan, minda, jiwa dan semangat. Amalan bentuk seni ini menyedari bahawa semua mod pelbagai kesihatan yang berkaitan, dan mereka berusaha untuk unweave apa yang menyebabkan penyakit di seluruh manusia.

Walaupun begitu, beberapa herba Cina adalah jauh lebih baik memasang bahagian-bahagian tertentu badan daripada yang lain. Amalan perubatan herba Cina dengan sendirinya cuba untuk menyembuhkan orang yang lengkap, namun. Sebagai contoh, 1 herba suapan jantung, darah, limpa, dan semangat. Beberapa peningkatan keupayaan pemikiran dan memperbaiki keadaan jantung. Ada yang digunakan untuk perkara-perkara yang lebih biasa seperti sakit perut, tetapi herba yang sama boleh menjadi berguna untuk pendarahan berlebihan. Ada yang lebih umum topik imun yang meningkatkan tenaga badan, menurunkan tekanan darah, dan meningkatkan daya tahan tubuh.

Anda akan menemui beberapa herba Cina yang lebih terkenal dalam bidang perubatan dan kedai pemakanan kalangan Barat daripada yang lain, dan ini terbukti membekalkan kelebihan yang indah yang biasanya telah diuji di makmal. Termasuk dalam ini adalah Ginseng, Black & Red Reishi cendawan, Lotus benih, akar Licorice, Ephedra, Ginko Biloba, Astralagus, Prepared Aconite, Albizzia Bunga dan Bark, dan Alisma.

Ginseng adalah ramuan botani yang mengembalikan anda jika anda penat dengan mengisi tenaga anda, mengisi semula kelenjar seksual anda, dan menyediakan anda dengan rasa kebersihan dengan mengeluarkan toksin. Mengambil herba seperti biasanya akan adaptogenic kepada badan dan membetulkan apa yang salah. Ini adalah herba yang baik untuk mengambil sebelum dan selepas maraton, misalnya. Cendawan Reishi, misalnya, melakukan banyak perkara yang sama, tetapi mereka lebih menjurus ke arah meningkatkan sel darah putih. Biji teratai adalah lebih khusus oleh toning limpa dan buah pinggang. Akar likuoris adalah penyahtoksik yang kuat iaitu menyejuk badan pada masa yang sama.

Satu buku panduan yang baik mengenai perubatan herba Cina perlu digunakan bersama-sama dengan doktor holistik anda supaya anda boleh memastikan anda menggunakan mereka dengan betul untuk memberikan anda manfaat yang paling mungkin.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar