Senin, 09 November 2015

Merawat Batu Buah Pinggang Sememangnya

Merawat Batu Buah Pinggang Sememangnya

Jika anda membaca artikel ini maka anda mungkin berminat untuk mengetahui tentang merawat batu karang secara semula jadi. Malangnya kita hidup di dunia di mana ubat-ubatan dan dadah terlalu mudah didapati dan ada yang kerap ditetapkan untuk hampir setiap kesakitan dan penyakit yang kita derita.

Walaupun perubatan dan ubat-ubatan boleh mempunyai beberapa kelebihan, dalam beberapa kes ubat-ubatan ini boleh mempunyai kesan sampingan yang serius. Satu prosedur biasa perubatan yang dijalankan ke atas mereka yang mengalami penyakit ini melibatkan penghantaran gelombang kejutan ke dalam badan yang kemudian memecahkan batu itu ke dalam bahagian yang lebih kecil supaya ia kemudiannya boleh melalui badan.

Walau bagaimanapun prosedur ini boleh mempunyai kesan sampingan yang buruk termasuk kesakitan yang teruk apabila cuba untuk membuang air kecil dan juga dan jangkitan saluran kencing. Memang benar bahawa prosedur perubatan ini sebenarnya boleh membuat penyakit ini lebih teruk lagi.

Prosedur pembedahan lain melibatkan sebenarnya membuang batu-batu dari lubang dicipta di belakang anda. Pembedahan ini lagi mempunyai risiko dan ia juga sangat mahal.

Jika anda mengalami penyakit ini maka anda harus mempertimbangkan merawat batu karang secara semula jadi menggunakan remedi rumah semula jadi. Anda boleh menggunakan bahan-bahan semulajadi yang akan kos anda kurang daripada $ 10 dan merawat penyakit secara semulajadi sering mempunyai kadar kejayaan yang lebih tinggi maka ubat-ubatan dan pembedahan. Juga apabila menggunakan kaedah semula jadi anda tidak mempunyai risiko daripada apa-apa kesan sampingan yang serius.

Sesetengah bahan-bahan semulajadi yang digunakan untuk merawat penyakit ini termasuk air suling, air soda, asid sitrik, buah-buahan dan sayur-sayuran dan juga jus kranberi.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar