Senin, 09 November 2015

Berulang Jangkitan Yis - Here We Go Again!

Berulang Jangkitan Yis - Here We Go Again!

Tidak lagi! Anda mengalami gatal-gatal dan membakar satu lagi berulang Jangkitan Yis tanpa akhir yang bahagia di sisi. Adakah ini mustahil? Anda telah mengambil antibiotik ditetapkan dan mengikuti arahan doktor kepada 'T' dan anda sekali lagi menderita.

Ini adalah satu senario biasa bahawa ia membawa saya untuk menulis artikel ini dan menjelaskan dengan tepat mengapa ini berlaku kepada anda. Jadi teruskan membaca dan mendapatkan kuasa oleh beberapa maklumat yang berguna.

Badan kami

Tubuh kita ajaib perkara. Semuanya mempunyai tujuan dan bekerjasama untuk menjaga kesihatan kita. Walaupun bakteria. Kita semua mempunyai bakteria di seluruh badan kita dan ia adalah ini bakteria yang menghalang sebarang jangkitan yis daripada berlaku.

Kami mempunyai kedua-dua bakteria baik dan buruk. Bakteria baik adalah apa yang membuat bakteria-yang 'tidak baik' adalah yis terkawal dan menghalangnya daripada menjadi penumbuhan yg terlalu cepat candida dan dengan itu jangkitan.

Antibiotik

Antibiotik adalah apa yang biasanya ditetapkan untuk jangkitan yis yang sebenar. Ini antibiotik tidak berfungsi dengan badan kita. Apa yang mereka lakukan adalah untuk membunuh semua bakteria kami. Sekarang ini mungkin bunyi yang baik pada mulanya. Tetapi, membunuh bakteria baik bersama-sama dengan yis hanya meninggalkan persekitaran yang sempurna untuk jangkitan yis berulang.

Ada apa yang tinggal untuk menjaga segala-galanya dalam kira-kira, jadi anda hanya mempunyai peluang yang sangat baik yang lain penumbuhan yg terlalu cepat yis bermula.

Antibiotik tidak mempunyai tempat dalam penjagaan kesihatan tetapi mengapa menggunakan mereka apabila terdapat lebih berkesan dan lebih selamat cara-cara untuk merawat penumbuhan yg terlalu cepat candida anda semasa bekerja dengan badan anda. Bahan semula jadi boleh melawan yis penumbuhan yg terlalu cepat tanpa merosakkan bakteria baik yang badan kita perlukan.

Alternatif

Alternatif kepada ubat-ubatan menggunakan ubat semula jadi atau holistik. Ubat-ubatan ini boleh menghentikan kitaran ganas dan berhenti jangkitan yis berulang anda untuk kebaikan.

Apabila belajar apa yang terlibat dan bagaimana mudahnya, anda akan tertanya-tanya mengapa ia disimpan apa-apa rahsia. Kita mungkin tidak tahu mengapa masyarakat perubatan tidak kelihatan untuk berkongsi maklumat ini. Kami walaupun boleh sebagai pesakit mengambil beberapa perkara ke dalam tangan kita sendiri dan mengetahui lebih lanjut.

Maklumat adalah kunci. Anda boleh mempelajari bagaimana untuk merawat jangkitan secara semulajadi semasa anda yis dan belajar bagaimana untuk mengelakkan mereka juga. Ia benar-benar adalah semua terpulang kepada anda dan di tangan anda. Bahan-bahan semula jadi seperti yang anda mungkin sudah ada di rumah anda boleh menjadi rakan anda yang terbaik.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar