Senin, 09 November 2015

Sakit Lutut Ketika Lenturan: Apa yang perlu Adakah Apabila Umur Anda Bermula Untuk Tangkap Sehingga Anda

Sakit Lutut Ketika Lenturan: Apa yang perlu Adakah Apabila Umur Anda Bermula Untuk Tangkap Sehingga Anda

Apabila umur anda bermula untuk mengejar kepada anda, ia seolah-olah seperti kesakitan dari semua kecederaan yang telah terkumpul selama ini begitu juga.

Paling saya suka sekali kepala lebih kuat daripada pintar, dengan mata saya pada hadiah semasa acara sukan, dan menyebabkan masalah kepada kawasan sekitarnya dengan aksi yang luar biasa saya, tetapi akhir-akhir ini, dengan setiap hari yang berlalu, badan saya nampaknya tidak fikir sama lagi, terutamanya dengan kesakitan lutut apabila membongkok bahawa saya kini menderita melalui.

Jangan salah faham, badan saya mungkin telah berumur, tetapi hati saya tidak mempunyai. Saya masih mahu pengalaman berkanu di luar rumah, mendaki Gunung Everest, atau bermain bola sepak dengan kanak-kanak lelaki, tetapi badan saya seolah-olah tidak mempunyai pemikiran yang sama seperti yang saya lakukan.

Pada masa kini terutamanya, ia kelihatan seolah-olah saya mengalami sakit lutut apabila dibengkokkan tugas-tugas biasa hanya melakukan setiap langkah menaiki tangga, atau setiap kali saya mahu mengambil perkara-perkara dari tanah, sakit menjadi terlalu banyak untuk mengendalikan.

Biasanya, saya akan menggunakannya sebagai alasan untuk melarikan diri dari pembersihan dan memvakum bahawa isteri saya percaya begitu penting walaupun pada usia ini, tetapi sejak kebelakangan ini, ia telah menjadi begitu serius bahawa saya tidak dapat seolah-olah untuk menumpukan perhatian atau mendapatkan apa-apa kerja yang dilakukan apatah lagi keluar untuk bola sepak dengan kanak-kanak lelaki kerana sakit lutut.

Kelembutan ligamen otot menjadi hidup pada waktu malam, dan topi lutut saya berasa seperti mereka meletup di spurts kesakitan. Ia menyakitkan sehingga apabila kita cuba untuk membengkokkan lutut saya apabila saya bangun menjadi masalah.

Rasa sakit lutut apabila dibengkokkan mendapat begitu buruk bahawa kadang-kadang saya hanya perlu berbaring di tempat tidur sepanjang hari. Ia adalah satu pembaziran masa, terutama ketika cuaca yang baik dan saya akan jadi lebih suka berada di luar di dalamnya.

Kesakitan dan kecederaan terkumpul melalui belia kekal dengan anda walaupun anda berada lama; walaupun, ia kelihatan seolah-olah kecederaan yang telah sembuh, kesan sampingan masih berlama-lama. Ini adalah benar untuk kecederaan lutut.

Ia telah menjadi masalah besar bahawa isteri saya mula bercakap dengan rakan-rakannya. Mereka mungkin yappy, tetapi kanak-kanak, mereka tidak mempunyai ubat yang hebat untuk melegakan kesakitan terutama untuk sakit lutut apabila lenturan. Saya berterima kasih kepada mereka semua untuk hidup bebas kesakitan yang saya membawa hari ini, dan hakikat bahawa hari Ahad kini Hari Soccer Boys '!

Rupa-rupanya, ubat untuk sakit lutut apabila dibengkokkan adalah mudah; sebenarnya, saya mempunyai hak penyelesaian di belakang rumah saya. Rahsia untuk mengurangkan sakit lutut apabila dibengkokkan datang sampai ke latihan air.

Latihan harian yang mudah di kolam renang seperti senaman boleh membantu menguatkan tendon, ligamen dan otot-otot di lutut, dan akhirnya mengurangkan kesakitan lutut saya mengalami berjalan. Ia mengambil masa konsisten, tetapi hasilnya adalah amat besar.

Kerap bersenam boleh menyebabkan banyak tekanan pada lutut disebabkan oleh tekanan daripada berat badan anda, tetapi latihan air mengangkat berat badan, dan membolehkan lutut aktif menjalankan air. Ia benar-benar adalah satu konsep yang agak mudah!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar